Меню
Браніраванне

Адміністрацыйныя працэдуры

    Дзяржаўнае прадпрыемства «Гасцінічны комплекс «Юбілейны» ажыццяўляе адміністрацыйныя працэдуры ў парадку, прадугледжаным Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян».

    Часткай трэцяй пункта 1 Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян» устаноўлена:

    Забараняецца патрабаваць ад грамадзян прадстаўлення дакументаў і (або) звестак, акрамя прадугледжаных пералікам, за выключэннем дакументаў:

    якія сведчаць асобу грамадзяніна;

    якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўніка грамадзяніна;

    якія пацвярджаюць згоду грамадзяніна на прадстаўленне па запыце ўпаўнаважанага органа іншымі дзяржаўнымі органамі, іншымі арганізацыямі неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры дакументаў і (або) звестак, якія змяшчаюць інфармацыю, што датычыцца грамадзяніна і якая адносіцца да ахоўнай законам таямніцы, калі грамадзянін не прадставіў такія дакументы і (або) звесткі самастойна;

    якія пацвярджаюць ўнясенне платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, за выдачу запытаных ўпаўнаважаным органам дакументаў і (або) звестак (за выключэннем выпадку, названага ў частцы трэцяй пункта 1 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г., N 433-З «Аб асновах адміністрацыйных працэдур», калі за іх выдачу заканадаўствам прадугледжана такая плата і грамадзянін не прадставіў такія дакументы і (або) звесткі самастойна.

    У выпадку, калі названыя ў пераліку дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, могуць быць атрыманы з дзяржаўных інфармацыйных сістэм (рэсурсаў), прадстаўлення гэтых дакументаў і (або) звестак не патрабуецца.

     

     

    Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян,

    зацверджаны Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г.   № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»


  • Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

    Апісанне:

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    5 дзён з дня звароту

     

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    бестэрмінова

     

    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Бясплатна

     

    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.30 да 17.30, перапынак з 12.30 да 13.15

    Пятніца: з 8.30 да 16.15, перапынак з 12.30 да 13.15

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 29; тэл: 226 93 66

    Мянькова Таццяна Аляксандраўна, вядучы спецыяліст па кадрах

  • Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады

    Апісанне:

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    5 дзён з дня звароту

     

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    бестэрмінова

     

    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Бясплатна

     

    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.30 да 17.30, перапынак з 12.30 да 13.15

    Пятніца: з 8.30 да 16.15, перапынак з 12.30 да 13.15

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 29; тэл: 226 93 66

    Мянькова Таццяна Аляксандраўна, вядучы спецыяліст па кадрах

  • Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы

    Апісанне:

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    5 дзён з дня звароту

     

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    бестэрмінова

     

    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Бясплатна

     

    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.30 да 17.30, перапынак з 12.30 да 13.15

    Пятніца: з 8.30 да 16.15, перапынак з 12.30 да 13.15

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 29; тэл: 226 93 66

    Мянькова Таццяна Аляксандраўна, вядучы спецыяліст па кадрах

  • Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага ўтрымання)

    Апісанне:

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    5 дзён з дня звароту


    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Бестэрмінова


    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Бясплатна


    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.30 да 17.30, перапынак з 12.30 да 13.15

    Пятніца: з 8.30 да 16.15, перапынак з 12.30 да 13.15 п

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 26; тэл: 226 98 09

    Панчук Таццяна Паўлаўна, вядучы спецыяліст па заработнай плаце
  • Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах

    Апісанне:

    Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

       пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

       лісток непрацаздольнасці;

       даведка аб памеры заработнай платы-у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для прызначэння дапамогі, складаецца з перыядаў работы ў розных наймальнікаў

     

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту альбо прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц

     

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці

     

    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Бясплатна

     

    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.30 да 17.30, перапынак з 12.30 да 13.15

    Пятніца: з 8.30 да 16.15, перапынак з 12.30 да 13.15

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 26; тэл: 226 98 09

    Панчук Таццяна Паўлаўна, вядучы спецыяліст па заработнай плаце

  • Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці

    Апісанне:

    Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

       заява;

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

       даведка аб нараджэнні дзіцяці (за выключэннем асоб, якія ўсынавілі (удачарылі) дзіця ва ўзросце да 6 месяцаў, прызначаных апекунамі дзіцяці ва ўзросце да 6 месяцаў ) - у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь і рэгістрацыя яго нараджэння праведзена органам, які рэгіструе акты грамадзянскага стану, Рэспублікі Беларусь;

       пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне аднаго з бацькоў, усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь не менш за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў межах 12 каляндарных месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу нараджэння дзіцяці, зарэгістраванага па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь (пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці - для асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах рэспублікі пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, - для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь), - у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) Рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі замежнай дзяржавы;

        пасведчання аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх пасведчанняў);

       выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца на ўсыноўленага (удачаронага) дзіцяці (усыноўленых (удачаронных) дзяцей), у дачыненні да якога (якіх) заяўнік звяртаецца за прызначэннем дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці);

       копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці (прадстаўляецца на ўсіх падапечных дзяцей);

       пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе;

       копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;

       выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць , - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

       дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці папраўчай калоніі - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу;

    дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны Міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, - для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваных па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь)

     

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту альбо прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц

     

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    адначасна

     

    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    бясплатна

     

    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.30 да 17.30, перапынак з 12.30 да 13.15

    Пятніца: з 8.30 да 16.15, перапынак з 12.30 да 13.15

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 26; тэл: 226 98 09

    Панчук Таццяна Паўлаўна, вядучы спецыяліст па заработнай плаце

  • Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці

    Апісанне:

    Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

       заява;

       пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

       заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі;

       выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонка заяўніка ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць , - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

       копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;

       пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе;

     

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

     

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    адначасна


    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    бясплатна

     

    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.30 да 17.30, перапынак з 12.30 да 13.15

    Пятніца: з 8.30 да 16.15, перапынак з 12.30 да 13.15

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 26; тэл: 226 98 09

    Панчук Таццяна Паўлаўна, вядучы спецыяліст па заработнай плаце

  • Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў

    Апісанне:

    Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

       заява;

       пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

       пасведчання аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям'і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей - не менш за два пасведчанні аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх сведчанняў);

       дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь (за выключэннем асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь), - у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) Рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі замежнай дзяржавы;

       выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка);

       копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;

       пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў;

       пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый-для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню, у зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне;

       пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе;

       копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;

       даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах;

       даведка аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў або выпіска (копія) з загаду аб прадастаўленні водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па догляду за дзецьмі) - для асоб, якія знаходзяцца ў такім адпачынку;

       выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

       даведка, аб тым, што грамадзянiн з'яўляецца навучэнцам;

       даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі маці (мачасе) у поўнай сям'і, аднаму з бацькоў у няпоўнай сям'і, усынавіцелю (удачарыцелю) дзіцяці - пры афармленні водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па доглядзе за дзецьмі) або прыпыненні прадпрымальніцкай, натарыяльнай, адвакацкай, рамеснай дзейнасці, дзейнасці па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з з доглядам дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншым членам сям'і або сваяком дзіцяці;

       даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змены месца выплаты дапамогі;

       дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці папраўчай калоніі - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу;

       дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны Міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, - для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваных па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь)

     

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

     

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    па дзень дасягнення дзіцем ўзросту 3 гадоў

     

    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Бясплатна

     

    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.30 да 17.30, перапынак з 12.30 да 13.15

    Пятніца: з 8.30 да 16.15, перапынак з 12.30 да 13.15

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 26; тэл: 226 98 09

    Панчук Таццяна Паўлаўна, вядучы спецыяліст па заработнай плаце

  • Прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

    Апісанне:

    Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

       заява;

       пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

       два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх сведчанняў);

       даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам, - прадстаўляецца на адно дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, які навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнага); выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка);

       копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;

       пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе;

       копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;

       выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;

       даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змены месца выплаты дапамогі або прызначэння дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку або члену сям'і дзіцяці (дзяцей), якія знаходзяцца ў адпачынку па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па доглядзе за дзецьмі) або прыпынілі прадпрымальніцкую, натарыяльную, адвакацкую, рамесную дзейнасць, дзейнасць па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з мачахай) або бацькам (айчымам) у поўнай сям'і, бацькам у няпоўнай сям'і, усынавіцелем (удачарыцелем) ;

       дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, які ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якім дзіцяці давалася дзяржаўнае забеспячэнне, дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы альбо аб вызваленні яго з-пад варты - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай

     

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

     

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    на тэрмін да даты наступлення абставінаў, якія цягнуць спыненне выплаты дапамогі

     

    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Бясплатна

     

    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.30 да 17.30, перапынак з 12.30 да 13.15

    Пятніца: з 8.30 да 16.15, перапынак з 12.30 да 13.15 п

    р. Пераможцаў, 19, кабінет 26; тэл: 226 98 09

    Панчук Таццяна Паўлаўна, вядучы спецыяліст па заработнай плаце

  • Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем'яў

    Апісанне:

    Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

       заява;

       пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;

       пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх пасведчанняў);

       выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка);

       копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;

       пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі Аб устанаўленні інваліднасці - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў;

       пасведчанне інваліда - для маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна (папячыцеля), якія з'яўляюцца інвалідамі;

       даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу - для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу;

       даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу-для сем'яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу;

       пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе;

       копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;

       даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года);

       выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць;

       звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў каляндарным годзе, папярэднім годзе звароту , - для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям'і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям'і, усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна (папячыцеля);

       даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змены месца выплаты дапамогі;

       дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, які ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якім дзіцяці давалася дзяржаўнае забеспячэнне, дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы альбо аб вызваленні яго з-пад варты - у выпадку, калі дзіця знаходзіўся ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай

     

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

     

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, альбо па Дзень дасягнення дзіцем 16 -, 18-гадовага ўзросту

     

    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    бясплатна

     

    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.30 да 17.30, перапынак з 12.30 да 13.15

    Пятніца: з 8.30 да 16.15, перапынак з 12.30 да 13.15

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 26; тэл: 226 98 09

    Панчук Таццяна Паўлаўна, вядучы спецыяліст па заработнай плаце

  • Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў)

    Апісанне:

    Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    лісток непрацаздольнасці

     

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц

     

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці

     

    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Бясплатна

     

    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.30 да 17.30, перапынак з 12.30 да 13.15

    Пятніца: з 8.30 да 16.15, перапынак з 12.30 да 13.15

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 26; тэл: 226 98 09

    Панчук Таццяна Паўлаўна, вядучы спецыяліст па заработнай плаце

     

  • Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці альбо іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці

    Апісанне:

    Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    лісток непрацаздольнасці

     

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц

     

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці

     

    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Бясплатна

     

    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.30 да 17.30, перапынак з 12.30 да 13.15

    Пятніца: з 8.30 да 16.15, перапынак з 12.30 да 13.15

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 26; тэл: 226 98 09

    Панчук Таццяна Паўлаўна, вядучы спецыяліст па заработнай плаце

  • Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі

    Апісанне:

    Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    лісток непрацаздольнасці

     

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц

     

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці

     

    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Бясплатна

     

    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.00 да 17.00, перапынак з 12.00 да 12.45

    Пятніца: з 8.00 да 15.45, перапынак з 12.00 да 12.45

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 19; тэл: 226 98 48

    Мукамолаў Сяргей Георгіевіч, загадчык гаспадаркі, Старшыня камісіі па аздараўленні і санаторна-курортным лячэнні

  • Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты

    Апісанне:

    Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

     

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    5 дзён з дня звароту

     

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Бестэрмінова

     

    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Бясплатна

     

    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.30 да 17.30, перапынак з 12.30 да 13.15

    Пятніца: з 8.30 да 16.15, перапынак з 12.30 да 13.15

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 26; тэл: 226 98 09

    Панчук Таццяна Паўлаўна, вядучы спецыяліст па заработнай плаце

  • Выдача даведкі аб неатрыманні дапамогі на дзяцей

    Апісанне:

    Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

     

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    5 дзён з дня звароту

     

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Бестэрмінова

     

    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Бясплатна

     

    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.30 да 17.30, перапынак з 12.30 да 13.15

    Пятніца: з 8.30 да 16.15, перапынак з 12.30 да 13.15

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 26; тэл: 226 98 09

    Панчук Таццяна Паўлаўна, вядучы спецыяліст па заработнай плаце

  • Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі

    Апісанне:

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    5 дзён з дня звароту

     

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    бестэрмінова

     

    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Бясплатна

     

    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.30 да 17.30, перапынак з 12.30 да 13.15

    Пятніца: з 8.30 да 16.15, перапынак з 12.30 да 13.15

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 26; тэл: 226 98 09

    Панчук Таццяна Паўлаўна, вядучы спецыяліст па заработнай плаце

  • Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры

    Апісанне:

    Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

     

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    5 дзён з дня звароту

     

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    бестэрмінова

     

    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Бясплатна

     

    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.30 да 17.30, перапынак з 12.30 да 13.15

    Пятніца: з 8.30 да 16.15, перапынак з 12.30 да 13.15

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 26; тэл: 226 98 09

    Панчук Таццяна Паўлаўна, вядучы спецыяліст па заработнай плаце

  • Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем

    Апісанне:

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    5 дзён з дня звароту

     

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    бестэрмінова

     

    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Бясплатна


    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.30 да 17.30, перапынак з 12.30 да 13.15

    Пятніца: з 8.30 да 16.15, перапынак з 12.30 да 13.15

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 32; тэл: 226 93 44

    Гурын Аляксей Леанідавіч, намеснік галоўнага інжынера, старшыня першаснай прафсаюзнай арганізацыі


  • Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў

    Апісанне:

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    5 дзён з дня звароту

     

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    бестэрмінова

     

    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    бясплатна

     

    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.30 да 17.30, перапынак з 12.30 да 13.15

    Пятніца: з 8.30 да 16.15, перапынак з 12.30 да 13.15

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 26; тэл: 226 98 09

    Панчук Таццяна Паўлаўна, вядучы спецыяліст па заработнай плаце

  • Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах

    Апісанне:

    Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

     

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    5 дзён з дня звароту

     

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Бестэрмінова

     

    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    бясплатна

     

    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.30 да 17.30, перапынак з 12.30 да 13.15

    Пятніца: з 8.30 да 16.15, перапынак з 12.30 да 13.15

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 26; тэл: 226 98 09

    Панчук Таццяна Паўлаўна, вядучы спецыяліст па заработнай плаце

  • Выплата дапамогі на пахаванне

    Апісанне:

    Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    заява асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю пахавання памерлага (загінулага);

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка;

    даведка аб смерці-у выпадку, калі смерць зарэгістраваная ў Рэспубліцы Беларусь;

    пасведчанне аб смерці-у выпадку, калі смерць зарэгістраваная за межамі Рэспублікі Беларусь; пасведчанне аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) - у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей);

    памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з'яўляўся навучэнцам, - у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў;

    працоўная кніжка і (або) іншыя дакументы аб стажы працы памерлага (пры іх наяўнасці) - у выпадку смерці асобы, на якое па дадзеных індывідуальнага (персаніфікуе) уліку дзяржаўнае сацыяльнае страхаванне распаўсюджвалася менш за 10 гадоў;

     

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

     

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    адначасна

     

    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Бестэрмінова

     

    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.30 да 17.30, перапынак з 12.30 да 13.15

    Пятніца: з 8.30 да 16.15, перапынак з 12.30 да 13.15

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 26; тэл: 226 98 09

    Панчук Таццяна Паўлаўна, вядучы спецыяліст па заработнай плаце

     

  • Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе

    Апісанне:

    Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу


    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    5 дзён з дня звароту


    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    бестэрмінова


    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    бясплатна


    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.00 да 17.00, перапынак з 12.00 да 12.45

    Пятніца: з 8.00 да 15.45, перапынак з 12.00 да 12.45

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 19; тэл: 226 98 48

    Мукамолаў Сяргей Георгіевіч, загадчык гаспадаркі, Старшыня камісіі па аздараўленні і санаторна-курортным лячэнні
  • Даведка аб наяўнасці (адсутнасці) выканаўчых лістоў

    Выдача даведкі аб наяўнасці (адсутнасці) выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з заяўніка запазычанасці па падатках, іншых нявыкананых абавязацельствах перад Рэспублікай Беларусь, яе адміністрацыйна-тэрытарыяльнымі адзінкамі, юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь

    Апісанне:

    Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    заява пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу, альбо іх копіі


    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    5 рабочых дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падатковай) праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый-1 месяц

     

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    6 месяцаў

     

    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Бясплатна

     

    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.30 да 17.30, перапынак з 12.30 да 13.15

    Пятніца: з 8.30 да 16.15, перапынак з 12.30 да 13.15

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 26; тэл: 226 98 09

    Панчук Таццяна Паўлаўна, вядучы спецыяліст па заработнай плаце

  • Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб

    Апісанне:

    Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

     

    Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

    3 дня з дня звароту

     

    Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    бестэрмінова

     

    Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

    Бясплатна

     

    Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

    Панядзелак-чацвер: з 8.30 да 17.30, перапынак з 12.30 да 13.15

    Пятніца: з 8.30 да 16.15, перапынак з 12.30 да 13.15

    пр. Пераможцаў, 19, кабінет 26; тэл: 226 98 09

    Панчук Таццяна Паўлаўна, вядучы спецыяліст па заработнай плаце

Форма заявы
РЭЖЫМ ПРАЦЫ ПРАДПРЫЕМСТВА

Адміністрацыя:
Панядзелак - Чацвер: 8:30-17:30
Пятніца: 8:30 – 16:15
Выхадны: субота, нядзеля
Рэстаран: 7:30 – 23:00
Рэцэпцыя: кругласутачна



ВЫШЭЙШАЯ АРГАНІЗАЦЫЯ

Кіраўніцтва спраў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь
220016, г.Мінск, вул. К.Маркса, 38
Тэл./факс: +375 (17) 222-35-56
E-mail: udp@udp.gov.by
Рэжым працы: Панядзелак-Пятніца 9:00 – 18.00
Выхадныя: субота, нядзеля.